Rozwiązanie dla Call Center Obsługujące Połączenia Wychodzące: Jak Może Ci Pomóc Zwiększyć Dochody?

Podczas gdy aplikacja call center obsługujące połączenia przychodzące, które są głównie przeznaczone do obsługi przychodzących połączeń, głównie w celach obsługi klienta, stają się coraz bardziej popularne i wypierają z rynku mniej zaawansowane rozwiązania, takie jak systemy chmurowe PBX i systemy CRM z integracją telefoniczną IP (przynajmniej dla firm, które szukają szybkiego i udanego rozwoju oraz zwiększenia bazy klientów), rozwiązanie dla call center obsługujące połączenia wychodzące pozostaje w dużej mierze „terra incognita” dla wielu osób, mimo że może przynieść ogromne korzyści w dziedzinie sprzedaży i generowania leadów. Dlaczego ta aplikacja call center nie zdobywają takiego samego rozgłosu i sławy co ich „przychodzący” odpowiednicy? Czy to przez ich niską wydajność, czy po prostu dlatego, że biznes wciąż nie dostrzega ich zalet i korzyści? Przyjrzyjmy się temu i wyjaśnijmy, dlaczego jest znacznie więcej argumentów przemawiających na korzyść rozwiązań dla call center obsługujących połączenia wychodzące.

Czym jest rozwiązanie dla call center obsługujące połączenia wychodzące?

Rozwiązanie dla call center obsługujących połączenia wychodzące, jak sugeruje nazwa, to narzędzie oprogramowania call center przeznaczone do wykonywania połączeń wychodzących. Chociaż większość osób rozumie „wywołania wychodzące” jako telemarketing, połączenia wychodzące mogą być korzystne w wielu innych celach, takich jak zbieranie opinii klientów czy generowanie leadów. Niemniej jednak połączenia wychodzące są wciąż powszechnie stosowane do generowania zimnych sprzedaży, dlatego też wiele funkcji rozwiązań dla call center obsługujących połączenia wychodzące jest skoncentrowanych na poprawie średniej liczby połączeń wykonanych w ciągu dnia oraz zwiększeniu współczynnika konwersji za pomocą różnych narzędzi, które pomagają agentom przekonywać zimnych potencjalnych klientów.

Rozwiązanie dla call center obsługujących połączenia wychodzące korzysta z jednej znaczącej technologii, która stanowi także najważniejszy element tego narzędzia – jest nią autodialer lub wywoływacz wychodzący. Autodialer to narzędzie, które pomaga zautomatyzować niemal wszystkie procesy związane z kampaniami wywołań wychodzących, wykluczając rozmowę z potencjalnym klientem. Nie ma potrzeby ponownego przypominania o nieefektywności i nieadekwatnych stratach czasu związanych z ręcznym wybieraniem numerów, zwłaszcza w przypadku list kontaktowych zawierających wiele nieprawidłowych numerów telefonów. Ponadto ręczne wybieranie numerów to rzecz, której większość agentów naprawdę nienawidzi w swojej pracy i dlatego szkodzi to także doświadczeniom i motywacji agenta, a także może prowadzić do takich skutków jak wysoki wskaźnik rotacji agentów lub fluktuacji, lub, co może być jeszcze gorsze, unikanie połączeń i absencja. Czy takie skutki są tym, czego oczekujesz? My w to nie wierzymy, dlatego istnieją rozwiązania dla call center obsługujących połączenia wychodzące.

 

Artykuł sponsorowany

0 komentarzy

  • CHyba z wychodzącymi jest trudniej i to już drogi biznes

Dodaj komentarz